Wednesday, June 10, 2009

BAGAIMANA I-CHARGE BOLEH JIMATKAN MINYAK


PERNAHKAH BISKITA TERFIKIR !
Dengan menjaga dan penalaan SISTEM kenderaan yang baik biskita akan mendapat banyak kelebihan di samping dapat mengurangkan kos servis dan menjimatkan kos minyak kereta iaitu petrol dan diesel. Produk penjagaan kereta terunggul generasi terkini i-Charge, satu-satunya produk yang dipatenkan dari Negara Jepun (zeromax pte ltd) dimana ianya dapat menstabilkan voltan dalam kereta dan pada masa yang sama berfungsi sebagai Sistem Doktor Bateri serta sistem mengurangkan gangguan Radas Elektronik. Ianya direka khas untuk menjaga dan menstabilkan kesemua bahagian alat eletronik dalam kenderaan serta sistem pencucuhannya, agar prestasi kenderaan lebih optima dan menjimatkan petrol/diesel.
Kebiasaannya, voltan yang stabil dapat disalurkan secara normal dari bateri ke semua bahagian alat elektroik kenderaan. Namun demikian jika berlakunya pemecutan secara tiba-tiba, ini akan mengakibatkan terlebih muatan voltan keatas kesemua bahagian alat elektronik termasuklah sistem pencucuhannya, prestasi kenderaan pasti terjejas.
Dengan pengunaan i-Charge, ianya bukan sahaja dapat menyalurkan tenaga yang tersimpan padanya apabila diperlukan, i-Charge juga sentiasa dapat menstabilkan voltan dalam kenderaan apabila berlakunya penurunan voltan secara tiba tiba mahupun terlebih muatan pada bahagian enjin.Dengan ini, ianya dapat memastikan prestasi kenderaan terjamin.
SUNGGUH MUDAH! - HANYA CUCUK DI SOKET PENCUCUH ROKOK KERETA DAN
BOLEH DIPINDAH ALIH KE KERETA LAIN. Dapatkan sekarang selagi stok masih ada.
For Pricing sms: 8803744

No comments:

Post a Comment